موسز : این تمام بازی من نیست
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

ویکتور موسز بر این باور است که می تواند نمایش بهتری داشته باشد و توانایی هایش را هنوز نتوانسته به طور کامل به نمایش در آورد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از درخشش ویکتور موسز در دوبازی اخیر چلسی و زدن گلهای مهم ، دلیلی شده است تا ویکتور موسز به یکی از بازیکنان برتر این روزها تبدیل شود.


این بازیکن جوان که به تازگی با 9 میلیون پوند به چلسی اضافه شده است ، شب گذشته توانست در دقایق پایانی ، گل پیروزی بخش تیمش را برابر شاختار به ثمر برساند تا چلسی همچنان در کورس صعود به مرحله بعدی باشد.
موسز در مصاحبه ای پس از این بازی گفت :" هنوز چیزهای بیشتر از بازی من باقی مانده است."


وی ادامه داد :" من چند شانس داشتم و در تمرینات نیز به سختی کار می کنم، همیشه گفته ام که می خواهم وقتی بازی می کنم ، از آن لذت ببرم. من درکنار هم تیمی هایم به تمرین سخت ادامه خواهم داد."


موسز در خصوص گلزنی اش به شاختار گفت :" من از آن لذت بردم و برایم در چلسی خیلی خوب خواهد بود."


موسز که بازی کردن در کنار اسکار ، هازارد و دیگر بازیکنان را تجربه کرده است ، در خصوص هم تیمی هایش گفت :" با کیفیت بازیکنانی که داریم ، از آنها چیزهای زیادی یادگرفته ام. این تنها راهی است که می توان پیشرفت کرد، بازی کردن کنار بازیکنان خوبی همچون این بازیکنان است."


او گفت :" در زمانی که در زمین هستم می خواهم از خودم لذت ببرم ، تعدادی از نامهای فوق العاده اینجا هستند که بازیکنان با کیفیتی هستند، کارکردن با آنها فوق العاده است."


ویکتور موس در خصوص وضعیت تیمش نیز گفت :" ما در هفته های اخیر سخت کار کرده ایم وبا این پیروزی عالی توانستیم بالاتر از یونتووس قرار گیریم."



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 108417
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12